Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
    Колеги имам един проблем, вече втори път сменявам пистов ремък през около 7-8 хл. километра и сега пак почна по- малко да се чува ,че буксува! Ролките ги въртя добре са, от какво може да е ремъците които слагам са марка Гейтс! Дали е до ремъка или обтягащия механизъм прави проблеми?
    Свали всичко и го прегледай, не е сложно, ремъка правилно ли е обтегнат? Виж каналите на демпферната шайба, понякога са пълни с камъчета, каналите на ремъка също, може да са износени каналите на шайбата на алтернатора и климатика
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Ок, а как да разбера дали са износени каналите?
      Alfa 166jtd,1999

      Comment


      • Ако пружината на обтягащата ролка е омекнала, ще настройваш обтягането на положение с другата ролка, но реално ремъкът ще е хлабав. Най-добре е да сравниш на пипане колко е опънат ремъка на друга като твоята кола.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Сега съм на морето като се прибера ще умувам какво да правя, мерси за отговорите! В Червен бряг не знам да има друга Алфа, няма как да сравня ремъка с друга кола
          Alfa 166jtd,1999

          Comment


          • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
            Сега съм на морето като се прибера ще умувам какво да правя, мерси за отговорите! В Червен бряг не знам да има друга Алфа, няма как да сравня ремъка с друга кола
            Ако слагаш ремък, който е с точните параметри, се обтяга така, че трудно би приплъзвал, моя ремък не е приплъзвал никога, да не би звука да е от другаде?
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • Ами не знам, след като сложа нов ремък звука изчезва, и след определени км. пак се появява! Мисля, че пазех опаковката на ремъка, като се прибера ще погледна и ще я снимам, да не би пък да е от ремъка, когато го взимам уж гледат номер на рама ама знае ли човек, ще погледна да не би пък да не е натегнат както трябва!
              Last edited by Megadet; d.m.y г., 19:40.
              Alfa 166jtd,1999

              Comment


              • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                Ами не знам, след като сложа нов ремък звука изчезва, и след определени км. пак се появява! Мисля, че пазех опаковката на ремъка, като се прибера ще погледна и ще я снимам, да не би пък да е от ремъка, когато го взимам уж гледат номер на рама ама знае ли човек, ще погледна да не би пък да не е натегнат както трябва!
                6PK1740- това е ремъка, ако не знаеш ще ти кажа как да го натегнеш още малко. самия ремък също се износва, пистите. Имам много преки впечатления от този ремък и ролките( не само по снимки и в интернет) защото го свалям всяка година и правя профилактика.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Ок. колега когато се прибера ще погледна и ще пиша, а как да го натегна още малко?
                  Alfa 166jtd,1999

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                    Ок. колега когато се прибера ще погледна и ще пиша, а как да го натегна още малко?
                    като се прибереш свиркай, ще ти обясня
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Ако пружината на обтягащата ролка е омекнала, ще настройваш обтягането на положение с другата ролка, но реално ремъкът ще е хлабав. Най-добре е да сравниш на пипане колко е опънат ремъка на друга като твоята кола.
                      +1 аз поръчвам нова ролка и ги въртя с динамометричен ключ на менгеме. Ако едната тръгва примерно на 4кг, а другата на 2 работата е ясна. Ако е все едно, новата я връщам. Така си спестяваш "профилактична" смяна на разни златни обтяжки, щото някои са доста скъпи.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        +1 аз поръчвам нова ролка и ги въртя с динамометричен ключ на менгеме. Ако едната тръгва примерно на 4кг, а другата на 2 работата е ясна. Ако е все едно, новата я връщам. Така си спестяваш "профилактична" смяна на разни златни обтяжки, щото някои са доста скъпи.
                        Аз така и не мога да разбера, защо е толкова скъпа тази ролка, след като на TS мотора е горе-долу на същия принцип а е към 80 лв. А тази е с 200 лв нагоре. Да няма някакъв вграден амортисьор в себе си?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          +1 аз поръчвам нова ролка и ги въртя с динамометричен ключ на менгеме. Ако едната тръгва примерно на 4кг, а другата на 2 работата е ясна. Ако е все едно, новата я връщам. Така си спестяваш "профилактична" смяна на разни златни обтяжки, щото някои са доста скъпи.
                          Не е от ролката, след като не приплъзва 7000 км. и почва после, ако е ролка ще приплъзва винаги. За мен причината е износени писти на някоя ремъчна шайба и тя износва и ремъка за 7000 км. поради недобро сцепление на пистите.
                          моята ролка е Рувиле- към 250 лева, добра работа, като изключим това, че не беше смазана
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:27.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Нов, но хлабав ремък може и да не приплъзва осезаемо в първите няколко хиляди километра, но поради това, че има по-лошо от нормалното сцепление се яде бъзо, яде и ролките.
                            Така общо взето бързо идва и момента в който приплъзването става осезаемо.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Колеги с дърти дизели, докато не сложите фрайлауфни шайби на алтернаторите тоя филм с ремъци и обтегачи ще го гледате редовно - говоря от собствен горчив опит. Просто откакто съм с такъв алтернатор забравих за тоя ремък, хилядите му скъпи ролки и противното му скърцане.
                              ...
                              155 1,6 TS 16V `96
                              166 2,4 JTD `99
                              147 1,9 JTDm 8V `07

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Аз така и не мога да разбера, защо е толкова скъпа тази ролка, след като на TS мотора е горе-долу на същия принцип а е към 80 лв. А тази е с 200 лв нагоре. Да няма някакъв вграден амортисьор в себе си?
                                Щото има кой да я плаща затова. Българина му дай пари да изсипва, веднага се сещам за един бг феномен: На Хюндаите оригиналните ролки/части са евтини и качествени само, че са мейд ин Корея, а българинът търси SNR, INA или нещо от сорта .. Все едно колата му не е корейска Като си поръчаш примерно INA идва една хубава корейска ролка, на който надписите са минати с флекса. Всички са щастливи. Някои като им предложиш част от 100 и от 200лв избират тази от 200 щото е "истинска", а не могат да съобразят, че става въпрос примерно за един лагер със себестойност 12,50. В същото време да продадеш евтина част на човек с горепосочените убеждения е страшен автогол и тук кръгът се затваря
                                Last edited by code; d.m.y г., 09:18.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X